Capcom’i produtsent räägib Resident Evil 5’st

RE5Sellest ajast kui kuulutati, et Resident Evil 5 on tegemisel, hoiti kõike mängu puudutavat pimeduskatte all, mis on kergelt irooniline, sest seekordne zombi-küttimine leiab aset päikesepaistelises Aafrikas.

Resident Evil 5 produtsent, Jun Takeuchi, andis äsja jaapani ajakirjale Famitsu 13 minutilise intervjuu. Jun Takeuchi seletas lähemalt, miks nad otsustasid mängu viimase osa Afrikasse viia. “Me võtsime ülesandeks näidata, et kust see viirus ikkagi alguse sai,” ütles Takeuchi. “Me mõtlesime, et miks mitte võtta sündmuskohaks maa, kus sündis inimkond?”

RE5 meeskond tahtis üldse tegevuse niipalju kui võimalik välja (loodusesse) viia, kus vahetusksid nii kellaaeg, kui ka ilm – seetõttu pannakse graafikamootori väljatöötamisel suurt rõhku valguseffektidele.

“Siiamaani kasutati mängudes valgust ja pimedust kui abstraktseid kontsepte,” ütles Takeuchi. “Seekord tahtsime me reaalselt luua valguse ja pimeduse ning kasutada neid siis kombinatsioonis selle abstraktse kontseptiga.”

Üks sellistest realistlikest uuendustest on see, kuidas graafikamootor inimsilma jäljendab. Kui sa viibid erksalt valgustatud kohas, siis pimeduses toimuvat sa ei näe. Kui sa astud pimedasse hütti, läheb sul paar sekundit pimedusega kohanemiseks ning alles siis sa näed, mis hütis toimub.

“Need on need paar sekundit, mil sa oled pimestatud, mis lisavad mängule hirmu ja paanikatunnet,” ütles Takeuchi.

Takeuchi sõnul jääb mängitavus ikka samasuguseks nagu Resident Evil 4’s, lisaks veel mõned uuendused ja täiustused. Et oleks mugavam võidelda tohutute zombi-hordidega, mida me nägime RE5 treileris, suurendati peategelase relvakogu.

Rohkem infot väljastatakse ilmselt mitte enne juulis toimuvat E3’e.

Allikas
Sildid , , , , ,

Lisa kommentaar