World in Conflict tuli möödunud aasta septembris PC’le ning varsti jõuab see ka konsoolidele.
Konsooliversioon hakkab kandma nimetust World in Conflict: Soviet Assault. Peale põhimängu on sellesse veel sisse-ehitatud lisapakett, milles USA läheb Venemaale vasturünnakule.
World in Conflict: Soviet Assault tuleb konsoolidel välja ülemaailmselt 2008 septembris.
World in Conflict on realistlik lugu, mis toimub maailmas, kus Berlini müüri ei hävitatud ja Külm sõda mässas edasi. Kartes, et Nõukogude režiim laguneb, ründas Venemaa Ameerikat. Loo kirjutas tuntud autor Larry Bond.
See on kiire strateegia-mäng, kus mängija kontrollib korraga ühte kompaktset ründeüksust. Kui üksus peaks hävima, siis uued sõdurid on alati vaid minuti/kahe kaugusel. Põnevusrikas võitlus ei peatu peaaegu kunagi.
Graafika on parim, mida siiani üheski RTS’is nähtud. Sõjatandril võib zoomida nii lähedale, et mängu võiks pidada lausa FPS’iks. Kuna mäng toimub tänapäevases keskkonnas, siis sõjavägi koosneb nii Vene kui USA poolel moodsatest ja hirmuäratavatest sõjamasinatest, mis on päriselt olemas aga, mida pole mängudes eriti nähtud, sest need kipuvad olema II Maailmasõja motiiviga.
World in Conflict’i suur löögipunkt on kõikvõimalikud õhurünnakud. Suured-väikesed pommid, napalm ja isegi taktilised tuumapommid, kõik on teie käsutuses. Sõjatander on täiesti purunev ja deformeeruv, see tähendab, et kui võitlus peaks toimuma suures linnas, siis linn tehakse lõpuks ilusasti maatasa – põletatakse napalmiga tuhaks või tehakse lihtalt ühe suure ümmarguse kraatri selle keskele.
World in Conflict’i väljatulekul PC’le, pidid pühendunud mängurid oma arvuteid korralikult uuendama. Nüüd kui see mäng tuleb konsoolidele, saab maailm nautida WiC’i ilu ja võimsust täiel rinnal, ilma et peaks muretsema uuenduste pärast. Konsoolidele (Xbox360, PS3) jõuab WiC 2008 septembris.